Et av mine yndlings-konad-trykk/one of my favorite konad’s

Det er ingen hemmelighet at eg oppdaga KONAD borte hos neglelakkmani, heilt tilbake i det herrens år 2008. Først hadde ho nokre innlegg med små forsøkstrykk, og eg tenkte “jahaja”, og “javel” og vart ikkje superfascinert … før dette innlegget her! Heildekkande, symmetrisk mønster på alle neglane. I tillegg i et delikat swirl-mønster? Saken var avgjort, eg måtte ha KONAD, og det brennkvikt.

Første biletplata eg kjøpte var nettopp m63, som dette deilige swirlmønsteret er på. Og det har blitt eit av mitt favoritt-trykk, som eg stadig vender tilbake til. konad har mange, mange fine trykk, men swirlmønsteret er eit av dei beste, meiner no eg! I og med at eg er så glad i dette mønsteret har eg brukt det maaaaange gongar, og her er eit lite utval:

A selection of photos with one of my favorite konad motives. It was this pattern that made me realize i needed to buy konad ASAP, after seeing it over at neglelakkmani in this post

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

2 svar til Et av mine yndlings-konad-trykk/one of my favorite konad’s

  1. Ingridpingrid seier:

    Liker best sånne heldekkende mønster. Ser veldig salong ut hehe😛
    Men jeg er også svak for franske varianter så lenge de ikke blir plast-ish. (Altforlangeknallhvitefirkantedetupper… om du skjønner.. )

Legg att eit svar

