Dream matte sky

Sånn heilt i starten må eg berre beklage dei dårlege bileta som kjem i dette innlegget. Hastverk er lastverk, og det vises her.

First of all. Sorry about the bad baaaad photo’s i will be posting under here. I put the polish on in a hurry, did no cleaning up, and it shooooows.

Uansett. Eg har Matte About You igjen. Om eg har funne att den eg leita etter? Njaeeeeei, men eg fann ein ny på eBay. Så no finn eg vel den eg har mista også😉

Når det gjeld matt lakk så er eg litt ambivalent. F.eks så eeelskar eg suede-lakkane frå OPI, men dei er jo suede og ikkje matt. MEN, eg har hatt eit indre bilete i hovudet med matt pastell-lakk. Sååååååååå, i bring to you; China Glaze – Bahamian escape feature Essie – Matte about you, men først poserer den åleine:

Bahamian Escape is a beautiful light blue polish. One of my favorites. Buuuut, just look when it meets Matte about you:

HOW AMAZING IS THAT? I am loving it.
And a few more bad photos. I feel so ashamed. Horrible pictures. And no cleanup. I’m so sorry😦

If this wasn’t bad enough, I even will post one completely out of focus😦

But the polish is still FABOLOUS!😀


Dette innlegget vart posta under China Glaze, Essie, Matte About You, Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

