Hot Looks

Sukk. Heilt sidan eg fekk greie på at nye shippingreglar frå Transdesign ville fått meg til å gå personleg konkurs, har eg ikkje orka å oppdatere bloggen. 87 dollar i shippingkostnader for litt neglelakk?😦

😦
😦

😦

Meeeen, då får eg vel klare meg med det eg har foreløpig. Sjølv om det nesten ikkje er nooooko. De veit😉

Velvel. Fekk omsider klart å skru opp ein lakk eg fekk til jul. Det er av merket Collection 2000, serien Hot Looks, og det er farge nr 23 Show Off.

Åååja, det er shimmer. Og den er skikkeleg flott. Lett å påføre, ganske brei kost (OPI-ish).

This is Show Off by Collection 2000 Hot looks, a  super bright shimmer turquoise (?). This is bought in London, and I got it for christmas, so the price I know nothing about. But it is pretty. The application is good, and the brush is quite wide. So if you find it, get it😉

Med blitz. Den er ganske bright både med og utan blitz.

Får ein tak i Collection 2000 i Noreg no? Veit at dei hadde det på sparkjøp for ein million år sidan, men no? Eg har tre av desse, men dei er kjøpt i London, og eg fekk dei i julegåve, så eg veit ingenting om pris. Men dei fargane eg har er fin.

Til sist, for komplementærkontrastentusiastar:

😀

Aaaand, sorry about the nailpolishmess. Was planning on some KONAD, but changed my mind after taking the pictures😛

Dette innlegget vart posta under Collection 2000, Uncategorized og merkt . Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

