China Glaze awaken + konad

Heeei!

Eg tok visst lang påskeferie. Spesielt frå bloggen. No er eg attende! Meir eller mindre for fullt.

Her om dagen fekk eg så innmari lyst til å prøve ut Romantique-kolleksjonen til China Glaze. Eg har jo hatt den i eit år-ish, men stort sett berre brukt dei til konading. Skam på meg. Valet falt då på lakken awaken, som er mørk mørk grå.

Griselekker! Brukte konadplate m70 og gul spesiallakk (den frå Coraline-settet) til dekor. Vart veldig nøgd! Påføringa av Awaken gjekk veldig greit. Det er ein chrome-lakk(?), og då ser ein penselstrøka litt. Jaja, sleng på litt konad og god topcoat så er det ingen som ser det (eg kjenner ingen neglelakknerds irl (bortsett frå Ingrid som byrjar å få dilla ho med)😉

Sorry about the superlong blog pause, but I have been away for easter (plus a few more days). But now I’m back to polish  you… oooor, something like that. This is my mani with China Glaze – Awaken + konadplate m70 and yellow special polish from the Coraline set. I LOVE the dark grey color. And the finish. Yeah sure, some strokes from the application brush is visible, but with some konad and brilliant top coat, you can barely see it. And honestly, not THAT many people study my nails!

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

5 svar til China Glaze awaken + konad

  1. Thomas seier:

    Næmmen, disse neglene la jeg ikke merke til i dag! :-O
    Skam på meg.:-/

  2. Thomas seier:

    Phew!😛

  3. Nailtastic seier:

    Det här var helt fantastiskt snyggt! Jag köpte aldrig Awaken, ångrar det lite faktiskt.

Legg att eit svar

