NOTD – Blue My Mind

Omsider, omsider, omsider har eg prøvd H&M Blue My Mind. Denne har eg sett på utallige bloggar, så eg viser den ikkje som den er åleine. Sjølv om eg kanskje burde det, i og med at alle bilete eg har sett på nett har sett så annleis ut enn korleis den faktisk er. Eg trudde ei stund at den skulle vere mykje skarpare enn den er. Men den er ein veldig fin, nesten kornblå(?) lakk. Og eg blir stadig overraska over kor lett H&M-lakkane let seg påføre.

Vel, la oss no komme til saken.

Blue My Mind by H&M with pastel green special polish from KONAD, with image plate m65. Topped with some dots with Tinsel by China Glaze.

Dette innlegget vart posta under H&M, Konad, NOTD, Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

2 svar til NOTD – Blue My Mind

  1. Tine Kristin seier:

    Så utrolig stilige…!
    Hvordan kamera bruker du for å klare å ta bilder så nære av neglene dine???

    • vakkerlakk seier:

      😀 Takk

      Bruker digitalt speilreflekskamera til å ta bileter no, men om du blar litt bakover i bloggen, til dei bileta eg hadde på “gamlebloggen” så tok eg dei med eit gammalt kompakt digitalkamera. Så ein MÅ ikkje ha speilreflekskamera.

Legg att eit svar

