Extreme makeover på 1-2-3

Du hugsar kanskje denne:

Eg tykte fargen var grei nok, men vart liksom ikkje heilt i ekstase heller, men eg likte jo marblingen. Så eg bestemte meg for å forandre looken eit par dagar etterpå. Det vart slik:

Ser det kjent ut?😛 Enkel metode for å forandre look veldig kjapt. Den lilla lakken er Fashionista frå H&M, og den er som lilla lakkar flest; kamerasky. Umuleg å få gjengitt fargen på skjerm. Du får ta ein titt på den neste gang du er innom H&M. Den er ganske fin altså!

Super easy nail makeover. Used Fashionista by H&M. Why are all purple polishes so difficult to photograph?

Dette innlegget vart posta under H&M, water marbelling. Bokmerk permalenkja.

6 svar til Extreme makeover på 1-2-3

  1. Ingridpingrid seier:

    Fy fabian så jæla fint😉

  2. Karianne seier:

    Stilig! Jeg hater disse kamerasky lakkene!😛

  3. Nailtastic seier:

    Omg, Fashionista ser helt underbar ut! Vet du om den säljs fortfarande? Måste ta mig en sväng förbi H&M i helgen.🙂

    • vakkerlakk seier:

      Fashionista er veldig veldig fin. Den er ikkje for varm og ikkje for kald i fargen. Eg bestilte denne frå nettsidene til H&M i byrjinga av februar, så forhåpentlegvis er den i salg enda. Ser ut som dei har den i svensk nettbutikk fortsatt i alle fall😉

Legg att eit svar

