China Glaze – Lemon Fizz

I dag byr eg på sitron. Ei lys, fin sitronkake … neidaaa. Det er sjølvsagt neglelakk i dag også. Lemon Fizz frå China Glaze sin Up & away-kolleksjon. Eg har ikkje skrive så mykje om denne kolleksjonen, bortsett frå Flyin’ high som eg eeelskar. Velvel. Denne likar eg ikkje så god. Misforstå meg rett. Eg elskar fargen. Den er veldig delikat og fin, men den er ikkje så delikat og fin å påføre. Trur rett og slett den er litt for tjukk? Den krev difor litt ekstra tålmodighet. Noko eg kan gå med på å ha så lenge det er fint vær😉

Og sidan eg no har blitt ein neglelakk- og handarbeidsbloggarske, så byr eg difor på eit bilete av lakk med sokk. øh, eller noko:

Får nesten litt vintage-kjensle av det siste biletet her.

Det skal nemnast at eg prøvde å konade over denne her, med eit strikkemønster, men eg fekk det ikkje beint nok, så då vart eg irritert og tok av heile greia😦

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

4 svar til China Glaze – Lemon Fizz

  1. Thomas seier:

    Lakk med sokk… Ahh… enda bedre enn Elg i solnedgang!

    Snart er det gult, sol og sommer.🙂

  2. Ingridpingrid seier:

    Den fargen var perfekt gul! (I det minste på min skjerm.)
    Tror du noen dråper med Seche restore kunne fikset litt på konsistensen?
    Kjenner jeg trenger en sånn type gulfarge…

    • vakkerlakk seier:

      fargen er det ikkje noko i veien med. ingen formeining om kva slags virkning seche restore vil ha på denne lakken. mulig det vil vere bra for den.

Legg att eit svar

