NOTD: DEPEND NR.170

I kveld fann eg ut at eg skulle lakke neglane. Korfor kan eg ikkje komme på det når det er lyst? Jaja. Valget falt uansett på ein grå lakk. Nr 170 frå Depend.

Og ja. Konaden måtte fram. Her valgte eg pastellgrøn spesiallakk og biletplate m77.  Riktig så nøgd med resultatet. Biletet over her er tatt med blitz. Så skal de få sjå eit som er litt redigert:

Eg ser nemleg for meg at den grå lakken er litt mørkare enn på det første biletet. Men eg kan ta feil. Det er ganske mørkt her inne no😉

Og siiiist, men ikkje miiiinst:

Bilete tatt med blitzdiffuser.

Så litt om sjølve lakken. For meg kjennest den ikkje ut som neglelakk. Den kjennest som maling. Og minner meg om å  gråtoneskalaer på formgjevingsfag. Dog skal det seiast, at eg foretrekker denne framfor gouachemaling any day. Og den dekker faktisk heilt på eitt strøk. Eg har imidlertid to for å teste om det vart noko skilnad. Eg trur eg kom fram til at det ikkje vart det😉

Pastel green special polish from Konad, with image plate m77, over Nr. 170 from Depend. A great dark grey polish. Completely opaque in one coat. The first picture is taken with flash. In the second picture I have adjusted the contrasts, and the last picture is taken with a flash diffuser. The color in the last two pictures is the most accurate(?).

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

