Neglelakk til besvær

I dag hadde eg skikkeleg lyst på matte neglar. Og då tenkte eg sjølvsagt å bruke min Essie -Matte about you. Den liker eg. Har bare brukt den ein eller to gongar før, men den er bra. Men kvar er den??? Kan nokon bruke sine overnaturlige evner og fortelle meg det?  Har endevendt heile rommet mitt i dag, samt leita i stova og på kjøkenet(!). Den må jo vere ein stad. Like før eg bestiller meg ein ny med ein gang, men da må eg jo bestille meir og. Ikkje at eg har noko imot det, men det var jo ikkje planen. Åååååååå.

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

2 svar til Neglelakk til besvær

  1. Lisa seier:

    Sånn er det hos meg og av og til! Lover deg at det bor noen små gnomer på rommet mitt som lever av sokker, topper, sko og neglelakk! De må jo ha enorme lager rundt omkring med mine ting!

Legg att eit svar

