Ny blogg

Velkomen til min nye negleblogg. Har skifta domene frå blogger til wordpress. Og det er eg så nøgd med, no kan eg få alt på nynorsk. Sååååå kjekt er det. Så difor har eg tenkt å skrive negleblogg på nynorsk frå no av. Og sååå har eg tenkt å ha omsetjing på engelsk for dei som ikkje forstår nynorsk😉

Welcome to my new blog about nailpolish and Konad. New blog will also have translations for you readers who don’t read norwegian.

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

