Accessorize – Dream

Følger opp gårsdagens innlegg med nok ein lakk kalla noko med Dream. Eller, denne heiter jo berre Dream då. Og den har eg kjøpt på Accessorize. Eg angrar ikkje på at eg kjøpte den, til tross for pågåande salgspersonell. Godt fornuften seirar av og til. Me snakkar nemleg glitterlakk med blått og lilla glitter. Kan det bli betre?

Eg la tre lag Dream over eitt lag OPI – Suzi Says Feng Shui. Dette gjorde eg for at det ofte er lettare å fjerne glitterlakk når ein har ein cremelakk som base, men også fordi ein då kan komme unna med færre lag. Eg endte jo opp med tre lag då, men det er fordi eg blir så rive med av glitter og liksom aldri får nok, men du kan sikkert klare deg med to. Kjem jo litt an på kva effekt du vil oppnå.

Nok snakk. Over til bildene.

Dette biletet er tatt i dagslys, og ein kan vel sjå at det er ein glitterlakk, men det kjem nok enda betre ut på dette biletet her:

Blingbling-blingbling-blingbling! Av og til må ein berre ty til kunstig belysning.

Accessorize-lakkane kostar 55 kr og inneheld 10ml.

Translate: This amazing polish called Dream by Accessorize is so gorgeous i almost cannot describe it. It’s packed with blue and purple glitter. I used 3 coats over one coat Suzi Says Feng Shui by OPI. One does not need the base color, but I find glitter polishes easier to remove when layered over a creme polish base. This polish is SO MUCH AWESOMENESS! just WOW!

The first picture is taken in natural daylight and number two is taken in artificial light. 

Dette innlegget vart posta under Accessorize og merkt , , , , , , , . Bokmerk permalenkja.

6 svar til Accessorize – Dream

  1. Ingridpingrid seier:

    Skulle likt å se denne over andre lakker også. Spennende med lilla glitterkorn hehe :)

  2. Nailtastic seier:

    Wow, så läckert! Det här måste jag se om jag kan hitta. :-)

Legg att eit svar

