China Glaze – Señiorita Bonita

Eg er ein sucker for sommarkolleksjonar med sine friske fine fargar. Señiorita Bonita  er ein av lakkane i sommarkolleksjonen til China Glaze. Det er ein lilla lakk med veldig fint skimmer i. Eg har prøvd å fange dette fine skimmeret på foto og har lukkast sånn delvis.

Likar denne lakken så godt at eg vurderer å ha den som ferielakk. Den er like fin no etter at eg har brukt den i 6 dagar, så det lovar bra :)

 

 

 

Dette innlegget vart posta under China Glaze og merkt , , . Bokmerk permalenkja.

6 svar til China Glaze – Señiorita Bonita

  1. Denne så vakker ut <3 Og 6 dager.. wow :)

  2. Lakkert seier:

    den var fin :)

  3. Eli seier:

    Har denne på vei hjem til meg. Knallfin er den! – og 6 dager; ikke verst!

  4. Margot seier:

    6 dager. Ikke verst! Den var fin. Har den selv.

  5. Kia seier:

    Jeg digger sommerkolleksjonen til China glaze i år, men har desverre ikke fått skaffet noen selv. Gah, at det skal være så vanskelig å få bestilt ting på internett irriterer meg.
    Fine bilder!

Legg att eit svar

