NOTD – Yatzy

I samband med konkurransen min kor eg gav vekk hjul med fargerike steinar, så oppdaga eg ein del neglelakkbloggar som eg ikkje kjende til frå før. Ein av desse var bloggen til Kia som handlar om neglelakk og cupcakes. Der inne er det mykje snacks. Muffinsane/Cupcakes(ane) som ho legg ut bilete av er jo berre til å få vatn i munnen av. Men Kia kan også lakke neglar, og då eg såg denne manikyren her visste eg at eg måtte stjele ideen. Passa jo veldig fint at me kjøpte yatzy på danskebåten her for litt sidan, då fekk eg jo rekvisittar til bilettakinga i same slengen.

Tre lag CND – Brilliant White, over eit lag OPI nail envy basecoat. Toppa med eit lag seche vite topcoat for at det skulle tørke fortare. Deretter har eg brukt prikkeverktøy/dotting tools for å prikke på terningprikkar med ein svart lakk frå Constance Carrol. Oppå der igjen er det eit nytt lag med Seche Vite top coat :p Eg vurderte å ha matt overlakk/top coat på, men ombestemte meg i siste liten. Så no vart det slik. Og eg er nøgd med det :D

Dette innlegget vart posta under NOTD og merkt , , , , . Bokmerk permalenkja.

14 svar til NOTD – Yatzy

  1. Kristine. seier:

    Skikkelig stilig! :-)
    Tror det er like greit at du ikke brukte matt topcoat, brukte det selv på hvit neglelakk og det så ut som at jeg gikk med korrekturlakk på neglene. Ikke så vellykket altså. :-P Mulig de svarte prikkene ville ha fått det til å se ikke-så-korrekturlakk-aktig ut. :-)

  2. Elizabeth seier:

    Knallstilig :D Så det på bloggen du linket til også :)

  3. Jeg ELSKER denne! Lag sånn på meg NÅ ;)

  4. Tine seier:

    Den var jo råkul da!

  5. Kia seier:

    Den ble jo kjempe bra! Likte at du brukte blank top coat istedet for matte, som jeg brukte!

  6. Nailtastic seier:

    Snyggt! Jag måste klicka hem dotting tools snarast, älskar prickar!

  7. Lina-Elvira seier:

    Å vad skojjigt :D Jag länkade till dig från min blogg, jag gillar verkligen alla dina fina nail arts!

Legg att eit svar

