Catherine Arley – 666

Catherine Arleys lakk nr 666 er overraskande nok ikkje spesielt skummel og djevelsk. Tvert imot er den ganske søt.

Dette er tre strøk over OPI Nail envy (som vanleg). Også denne var lett å påføre. Einaste var at eg byrja å rydde/støvsuge/støvtørke litt for snart etter at eg hadde lakka og no har hakk på fleire neglar. Må nok skifte lakk. Snufs. Neida. Blir jo berre meir materiale til fleire innlegg det.

Dette innlegget vart posta under Catherine Arley, Holografiske lakkar, NOTD og merkt , , , . Bokmerk permalenkja.

6 svar til Catherine Arley – 666

  1. Elizabeth seier:

    Det kommer jo bare flottere og flottere neglelakker på bloggen din :D

  2. Åjj, den var suuuper fiiiiin <3
    Kan du pliis ha flere konkuranser ?
    Da håper jeg premien kan være "dotting tools " elsker dem å vet du har hatt dem i konk <3
    hvertfall kan du pliii snart ha ny konk , vil så gjerne vinne, har aldri vunnet før <33 :D

  3. Maria seier:

    Åh, denne var utrolig fin! Tror jammen jeg skal skaffe meg den.. :)

Legg att eit svar

